Alma Market SA właściciel platformy www.alma24.pl oraz www.almamarket.pl, wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych oraz reklamowych. Przystępując do korzystania z platformy, możesz zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej.
Jeśli nie dokonasz zmiany ustawień, przeglądanie platformy nastąpi z wykorzystaniem wymienionych plików.
Badanie zostało przeprowadzone w 9 krajach na próbie 30.000 konsumentów. W Polsce zebrano ponad 18.000 opinii. Konsumenci ocenili 50 detalistów pod względem jakości produktów, szerokości asortymentu, dopasowania produktów, obsługi, wyglądu sklepu, cen, relacji oferowanej wartości do ceny oraz zaufania. Alma wygrała aż w 5 kategoriach.
To nie przypadek, ze Alma zajęła pierwsze miejsce wśród sieci sklepów spożywczych. W ubiegłym roku Alma także zdobyła pierwsze miejsce w rankingu polskich detalistów w kategorii jakość produktów, a także najwyższą pozycję wśród sklepów spożywczych w kategoriach: szerokość asortymentu, obsługa klientów, a także wystrój i klimat sklepu.
Jak pokazują wyniki badania Polacy wybierając Delikatesy Alma doceniają jakość, która jest priorytetem sieci. Do sklepów trafia tylko wyselekcjonowany towar od sprawdzonych dostawców. Także klimat panujący w sklepach i fachowa obsługa nie pozostaje bez znaczenia w budowaniu pozytywnej opinii o marce. Estetyczny design, dyskretne oświetlenie, spokojna muzyka to wszystko wpływa na klimat robienia zakupów. Alma od lat słynie także z różnorodnej i szerokiej oferty, pod względem której nie ma sobie równych na polskim rynku. W chwili obecnej asortyment składa się z kilkudziesięciu tysięcy produktów, z czego ponad 3.000 sprowadzanych do Delikatesów na wyłączność. W swojej ofercie Alma oferuje klientom całą gamę produktów podstawowych w atrakcyjnych cenach, ponadto w ubiegłym roku na półki Delikatesów Alma wprowadzone zostały produkty marki Food&Joy, które od razu podbiły serca klientów. Aktualnie linia Food&Joy obejmuje ponad 300 produktów z różnych kategorii i stale jest rozbudowywana.
Zarząd Delikatesów stawia na rozwój nieustannie poszerzając ofertę, a także otwierając nowe sklepy. W tym roku otwartych zostało 7 nowych obiektów, a do końca roku pod szyldem Delikatesów Alma funkcjonować będzie aż 45 sklepów.
„Polacy przestają już wierzyć, że w dyskontach jest najtaniej. Poszukują czegoś więcej, są ciekawi nowych smaków, eksperymentują w kuchni. Są coraz bardziej świadomymi konsumentami i jak widać, także dla nich jakość jest priorytetem. Doceniają najwyższe standardy, którymi się kierujemy co sprawia, że dokładamy jeszcze większych starań, aby jakość oferowanych przez Delikatesy Alma produktów i usług była jak najwyższa, a oferta jak najbardziej różnorodna. Dziękujemy za zaufanie naszym Klientom.”- mówi Aleksandra Budzińska, PR Manager Almy.