Alma Market SA właściciel platformy www.alma24.pl oraz www.almamarket.pl, wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych oraz reklamowych. Przystępując do korzystania z platformy, możesz zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej.
Jeśli nie dokonasz zmiany ustawień, przeglądanie platformy nastąpi z wykorzystaniem wymienionych plików.
Delikatesy Alma rozpoczynają nową kampanię wizerunkową pod hasłem „Każdy dzień smakuje lepiej”.
Osią jesiennej kampanii Delikatesów Alma jest radość zakupów i przyjemność jedzenia. Bohaterowie kampanii cieszą się chwilą, sięgając po swoje ulubione produkty w różnych sytuacjach, miejscach i towarzystwie. Przez całą jesień poznawać będziemy kolejne postacie i ich sposób na radosne chwile co dnia.
„Nasza jesienna kampania przypomina, że kupując podstawowe produkty w dobrej cenie można sprawić sobie przyjemność, poczuć że dzień smakuje lepiej. Komfort zakupów w naszych sklepach, szerokich wybór produktów w przystępnych cenach sprawia, że każdy może sobie podarować taką odrobinę radości. W kampanii pokazujemy Delikatesy Alma jako miejsce na codzienne zakupy” – mówi Justyna Zajączkowska, PR Manager Alma Market.
Kampania realizowana będzie głównie w prasie (tygodniki opinii, dwutygodniki i miesięczniki kobiece) oraz w telewizji TVN i TVN24. Kolejne odsłony kampanii można będzie również obserwować na facebooku alma24. Działania medialne zaplanowane są do połowy grudnia. Autorami zdjęć i spotów są Zuza Krajewska i Bartek Wieczorek – znani fotograficy lifestylowi.
Obecna kampania to kolejny etap budowania znajomości marki Delikatesów Alma. W kreacjach realizowanych w ubiegłych latach podkreślane były szerokość asortymentu oraz niezwykły wystrój
i klimat sklepu. Teraz komunikacja koncentruje się na dostępności podstawowych produktów, takich jak nabiał, pieczywo, owoce i warzywa, których ceny nie są wyższe niż u konkurencji.
Delikatesy Alma to sieć 30 sklepów zlokalizowanych w największych polskich miastach. Oprócz podstawowych produktów w przystępnych cenach oferują one również szeroki wachlarz artykułów importowanych, sprowadzanych do Polski na wyłączność. W 2011 roku otwarte zostaną kolejne trzy sklepy – w Szczecinie, Krakowie na warszawskim Bemowie. Ofertę Delikatesów Alma dopełnia sklep internetowy alma24.pl
Kontakt:
Justyna Zajączkowska
PR Manager
pr@almamarket.pl
tel. 12 62 76 121, 602 499 099