Alma Market SA właściciel platformy www.alma24.pl oraz www.almamarket.pl, wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych oraz reklamowych. Przystępując do korzystania z platformy, możesz zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej.
Jeśli nie dokonasz zmiany ustawień, przeglądanie platformy nastąpi z wykorzystaniem wymienionych plików.
Idealne zakupy to połączenie atrakcyjnych cen, szerokiej oferty i klimatu sklepów. Najnowsze badanie pokazuje, że Delikatesy Alma stają na wysokości zadania. W rankingu ulubionych sklepów Polaków zajęły wysokie, 2. miejsce.
Ranking sieci spożywczych przeprowadzony przez firmę C&C Strategy Consultants opublikował portal wp.pl (Wirtualna Polska). Wskazuje on sieci handlowe, obecne w Polsce, które cieszą się największą sympatią klientów. Oceniano 15 sieci spożywczych, w jedenastu kategoriach – warunkiem udzielenia odpowiedzi było odwiedzenie ocenianego sklepu w ciągu trzech miesięcy poprzedzających badanie. Delikatesy Alma zostały ocenione najwyżej pod kątem jakości produktów spośród wszystkich sklepów ocenianych w rankingu. Natomiast w segmencie sklepów spożywczych Alma otrzymała najwyższe noty również za szerokość asortymentu, adekwatność produktów do potrzeb, obsługę oraz wystrój i klimat sklepów.
„Ten ranking pokazuje, że Polacy cenią dobrą ofertę, połączoną z atrakcyjnymi cenami
i dobrą obsługą. W zakupach spożywczych zawsze najbardziej liczy się jakość, bo klienci chcą być pewni, że dla siebie i swoich rodzin mają to co najlepsze, bez nadwyrężania budżetu.
Z drugiej strony, w sklepach są teraz tysiące produktów, dlatego na istotności zyskują takie czynniki jak przyjazne i intuicyjne ich rozlokowanie oraz dobry serwis i obsługa, które pozwalają zrobić zakupy szybciej i wybrać produkty najlepiej dostosowane do potrzeb” – komentuje Justyna Zajączkowska, PR Manager Delikatesów Alma.
Delikatesy Alma to sieć 35 sklepów zlokalizowanych w największych polskich miastach. Oferują one ponad 60 000 produktów, wśród nich codzienne artykuły w przystępnych cenach oraz produkty kuchni świata. Wyróżnikiem sklepów są stoiska typu shop-in-shop zlokalizowane w każdych delikatesach oraz szeroki wybór produktów importowanych na wyłączność – firma posiada ich w sumie w ofercie około 3 000. Dopełnieniem oferty sklepów stacjonarnych jest sklep internetowy alma24.pl, który operuje już na terenie 15 polskich miast.