Alma Market SA właściciel platformy www.alma24.pl oraz www.almamarket.pl, wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych oraz reklamowych. Przystępując do korzystania z platformy, możesz zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej.
Jeśli nie dokonasz zmiany ustawień, przeglądanie platformy nastąpi z wykorzystaniem wymienionych plików.
Szanowni Państwo,
Od ponad 20 lat wspólnie z całym zespołem naszych pracowników zmieniamy oblicze polskiego handlu spożywczego. Koncentrując się na sprzedaży produktów spożywczych najwyższej jakości, wprowadzając nowinki pochodzące od sprawdzonych lokalnych i zagranicznych dostawców wyznaczamy trendy, aby jak najpełniej odpowiadać na zmieniające się potrzeby polskich Konsumentów.
Jak w każdym biznesie zdarzają się lepsze i gorsze momenty. Zawirowanie w działaniu Spółki odbiło się negatywnym echem w mediach, co wpłynęło na restrykcyjne zachowania dostawców i spotęgowało problemy z zatowarowaniem naszych sklepów. Sytuacja ta zachwiała naszym budowanym od lat wizerunkiem i powoduje utratę klientów. Nie możemy sobie na to pozwolić.
Aby móc nadal działać, prowadzić biznes i zapewnić naszym pracownikom miejsca pracy musimy odwołać się do prawa, które w takich sytuacjach chroni interesy spółki, jej akcjonariuszy i pracowników, a także kontrahentów. W tym celu 15 września 2016 r. spółka Alma Market SA złożyła wniosek o otwarcie postępowania sanacyjnego.
Celem postępowania sanacyjnego jest naprawa i uzdrowienie przedsiębiorstwa Spółki.
Chcielibyśmy wyjaśnić i mocno podkreślić, że postępowanie sanacyjne nie powoduje likwidacji ani upadłości firmy. Jest jedną z form postępowania restrukturyzacyjnego. Zostało wprowadzone celem reorganizacji działania firmy, aby przywrócić jej rynkową konkurencyjność. Postępowanie to umożliwia dalsze działanie Spółki i prowadzenie biznesu. W trakcie postępowania zostanie przedstawiony plan restrukturyzacyjny i propozycje układowe.
W trakcie trwania postępowania sanacyjnego firma działać będzie normalnie, odbywać się będzie handel i nadal będziemy świadczyć swoje usługi. Będziemy się starali poprawiać naszą działalność.
Zwracamy się do Wszystkich Pracowników i Partnerów Spółki o zachowanie spokoju i normalne podejście do codziennych obowiązków. W tym trudniejszym w naszej historii czasie potrzebujemy większej mobilizacji i zaangażowania, aby jak najszybciej przywrócić spółce rentowność i móc zapewnić klientom 100% dostępność towaru i pełen serwis. Naszym Klientom dziękujemy za dotychczasowe wsparcie i prosimy o jeszcze chwilę cierpliwości i wyrozumiałości.
Informujemy, że wszystkie aktualne komunikaty dotyczące Spółki zgodnie z prawem giełdowym zamieszczane są na bieżąco na stronie www.almamarket.pl w zakładce Dla Inwestora.
Z wyrazami szacunku
Zarząd Alma Market SA