Alma Market SA właściciel platformy www.alma24.pl oraz www.almamarket.pl, wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych oraz reklamowych. Przystępując do korzystania z platformy, możesz zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej.
Jeśli nie dokonasz zmiany ustawień, przeglądanie platformy nastąpi z wykorzystaniem wymienionych plików.
„Szampan sprawia, ze każdy dzień wydaje się być niedzielą”- miała powiedzieć Marlena Dietrich. Nie w niedzielę, a w środę 4. Września 2013 roku, w warszawskich Delikatesach Alma w Domu Mody Klif w Warszawie została otwarta Aleja Szampańska z myślą o miłośnikach tego wyjątkowego trunku.
Z roku na rok Polacy bardziej doceniają wartość szampana. Coraz popularniejsze staje się picie go do posiłku, pożądane staje się również specjalnie dobrane do niego menu. Właśnie z myślą o tym, by wyjść naprzeciw rosnącemu zainteresowaniu Polaków szampanem powstała Aleja Szampańska. Przepiękna ekspozycja przybliża region Szampanii, historię oraz produkcję tego wyrafinowanego trunku.
Podczas otwarcia Alei Szampańskiej w Delikatesach Alma w Domu Mody Klif można było poznać historię tego trunku oraz wziąć udział w degustacji szampana połączonej ze specjalnym foodpairingiem. Wśród zaproszonych gości były między innymi: Beata Tyszkiewicz, Hanna Bakuła, Agata Załęcka, Anna Gzyra. Również tego wieczoru zaproszeni goście mieli niepowtarzalną okazję personalizacji wybranej butelki kryształkami Swarovskiego.
„Niewątpliwie Aleja Szampańska w warszawskich Delikatesach Alma to pierwszy i jedyny jak dotąd projekt w Polsce o tak szerokim asortymencie szampańskim. Powstał z myślą o miłośnikach tego trunku. Chcemy wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom. Mamy też nadzieję, że zwolenników bąbelków będzie przybywać. Zależy nam na tym, żeby każdy dzień był dla naszych Klientów świętem ”- mówi Aleksandra Budzińska -PR Manager Delikatesów Alma.