Informacja o plikach cookies

Alma Market SA właściciel platformy www.alma24.pl oraz www.almamarket.pl, wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych oraz reklamowych. Przystępując do korzystania z platformy, możesz zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej.
Jeśli nie dokonasz zmiany ustawień, przeglądanie platformy nastąpi z wykorzystaniem wymienionych plików.

AKTUALNOśCI

08.03.2013 - Nowa kampania reklamowa Delikatesów Alma i produktów Krakowskiego Kredensu!

Delikatesy Alma i Krakowski Kredens ruszają z wiosennymi kampaniami promocyjnymi. Motywem przewodnim będą hasła: „Alma wygrywa jakością” i  „Jakość bez kompromisów”.

 

Zgodnie z wynikami badania: „Postrzeganie ofert sieci detalicznych 2012” zrealizowanego przez międzynarodową firmę consultingu strategicznego OC&C Strategy Consultants, Alma zdobyła pierwsze miejsce w rankingu polskich detalistów w  kategorii jakość produktów. Delikatesy Alma zajęły najwyższą pozycję wśród sklepów spożywczych również w kategoriach:  szerokość asortymentu, obsługa klientów, a także wystrój i klimat sklepu. 

Informacja ta stała się motywem przewodnim wiosennej kampanii reklamowej spółki.  Jedną głównych strategii Delikatesów Alma -  mimo trwającego od kilku lat kryzysu  - jest  utrzymanie wysokiego standardu obsługi i najwyższej jakości produktów.

Wiosną rusza także kampania produktów Krakowskiego Kredensu. Również ona opiera się na założeniach, że jakość nie zgadza się na kompromisy,  że jest dobrem nadrzędnym i priorytetem w wyborach konsumentów.

 

Kampanie: „ Alma wygrywa jakością” i „Jakość bez kompromisów” obecne będą w większości tytułów prasowych w Polsce, między innymi:  Newsweek, Claudia, Focus, Pani, Forbes, Gala, Grazia, Moje Gotowanie, Twój Styl, Zwierciadło, Gazeta Wyborcza.