Alma Market SA właściciel platformy www.alma24.pl oraz www.almamarket.pl, wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych oraz reklamowych. Przystępując do korzystania z platformy, możesz zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej.
Jeśli nie dokonasz zmiany ustawień, przeglądanie platformy nastąpi z wykorzystaniem wymienionych plików.
W sobotę 11 sierpnia został otwarty kolejny sklep „Krakowskiego Kredensu” – własnej marki produktów premium sieci delikatesów ALMA. To już kolejny sklep „Krakowskiego Kredensu”, którego filozofia doskonale wpisuje się w kulinarne tradycje mieszczańskie krakowian. Patronuje jej Krakowskie Towarzystwo Degustacji i Dobrego Smaku, którego piknik na krakowskich Plantach, uwieczniony na fotografii stał się motywem przewodnim „Krakowskiego Kredensu”. Najwyższej jakości produkty, są wytwarzane specjalnie na potrzeby marki przez małe, często rodzinne firmy z Krakowa i okolic, czerpiące to co najlepsze z wieloletniej tradycji kulinarnej. W procesie technologicznym bazują na sprawdzonych recepturach przekazywanych często z pokolenia na pokolenie.
W „Krakowskim Kredensie” Klienci mogą spróbować wspaniałych konfitur z zielonego i czerwonego agrestu, z płatków róży konfitury malinowej z dodatkiem brandy, ręcznie wyrabianych krówek i tradycyjnych nalewek. Wyjątkowe kompozycje herbat owocowych, naturalne miody i syropy z dodatkiem ziół mają także właściwości zdrowotne. Musztardy wytwarzane według przedwojennych przepisów, tarty chrzan i przetwory warzywne świetnie komponują się z wędlinami, będącymi prawdziwym pokazem masarskiego kunsztu. W momencie wprowadzenia na rynek asortyment obejmuje 11 linii produktowych i będzie modyfikowany zgodnie z oczekiwaniami i potrzebami Klientów.
Historia każdego produktu, związane z nim osoby i anegdoty, opisane są przez znawców kultury galicyjskiej – Mieczysława Czumę i Leszka Mazana – w dołączonych do opakowań książeczkach. Marce towarzyszyć będzie także wydawnictwo albumowe tych samych autorów, opowiadające o życiu i tradycjach kulinarnych dawnego Krakowa i Galicji.
Tradycyjny charakter marki podkreślają szklane i metalowe opakowania w o wyrafinowanym wzornictwie łączącym historyczny styl epoki z najnowszymi trendami packagingu. Dominujące kolory marki to delikatny krem i gorzka czekolada. Eleganckie stoiska, nawiązujące kształtem do mieszczańskiego kredensu, zostały zaprojektowane i wykonane przez podkrakowskich rzemieślników.