Alma Market SA właściciel platformy www.alma24.pl oraz www.almamarket.pl, wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych oraz reklamowych. Przystępując do korzystania z platformy, możesz zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej.
Jeśli nie dokonasz zmiany ustawień, przeglądanie platformy nastąpi z wykorzystaniem wymienionych plików.
Sieć delikatesów Alma uruchomiła dla swoich najlepszych klientów zaawansowany program lojalnościowy pod nazwą Klub Konesera. Program wystartował 3 września 2007.
- Klub Konesera to program przygotowany przez Delikatesy Alma dla osób ceniących sobie dobry smak, odkrywanie nowych doznań i czerpiących radość z udanych zakupów – mówi Grzegorz Sroga, dyrektor Klubu Konesera.
Członkami klubu zostaną klienci delikatesów , którzy zrobią zakupy za minimum 200 złotych i wypełnią formularz zgłoszeniowy. Za każde następne 10 złotych zyskują kolejne punkty, które mogą wymienić na wysokiej klasy nagrody z wydawanego co sześć miesięcy Katalogu Klubu Konesera. Artykuły do pierwszej edycji napisały znakomite osobowości świata kultury i show biznesu, m.in Beata Tyszkiewcz, Marta Gessler, Marek Konrad, Andrzej Strzelecki, Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski. Nagrody, które znalazły się w ofercie Klubu nie są dostępne nigdzie poza nim. – To produkty i oferty stworzone przez naszych partnerów specjalnie dla członków Klubu – mówi Grzegorz Sroga. Wyjątkowe serwisy do kawy i herbaty zaprojektowała znana malarka Hanna Bakuła, Nagrodami są także eksluzywne produkty spożywcze, alkohole, kosmetyki, akcesoria kuchenne, wyjazdy do SPA i wycieczki. Klienci skorzystają także ze specjalnych promocji i niespodzianek m.in spotkań z koneserami kuchni i gwiazdami sztuki kulinarnej, degustacji.
- Spodziewamy się, że w ciągu dwóch lat wokół klubu zgromadzimy liczną grupę prawdziwych smakoszy – dodaje Grzegorz Sroga.