Alma Market SA właściciel platformy www.alma24.pl oraz www.almamarket.pl, wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych oraz reklamowych. Przystępując do korzystania z platformy, możesz zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej.
Jeśli nie dokonasz zmiany ustawień, przeglądanie platformy nastąpi z wykorzystaniem wymienionych plików.
16. marca został otwarty kolejny, 39- y już sklep pod szyldem Alma.
Nowy sklep zlokalizowany jest na warszawskim Wilanowie, w Wilanów Office Center. Ma 1475 m² powierzchni sprzedażowej, na której sieć prezentuje swoim klientom bogatą ofertę produktów wysokiej jakości, w rozsądnych cenach.
Kolejny sklep utrzymany jest w stylistyce tak zwanego „nowego konceptu”, podobnie jak krakowski obiekt, przy ulicy Stojałowskiego. Odbiega wizerunkiem od pozostałych sklepów sieci. Projektanci postanowili odejść od dominującego koloru zieleni, a także klasycznej, stylowej zabudowy meblowej. Panuje tu klimat nowoczesny i widać, że oferta skierowana jest głównie do ludzi młodych, aktywnych, żyjących intensywnie, jak na duże miasto przystało.
Delikatesy Alma stworzyły kolejne miejsce, w którym dbałość o: świeżość, jakość, dobry smak, komfort i atrakcyjne ceny są wartościami nadrzędnymi.
Sklep na ulicy Stojałowskiego w Krakowie bardzo spodobał się naszym Klientom i chcieliśmy, zaprezentować taką formę Klientom ze stolicy. Na rynku warszawskim jest to pierwsza tego typu propozycja i mamy nadzieję, ze spotka się z równie dużym uznaniem co krakowski obiekt – mówi rzecznik Alma, Aleksandra Budzińska.